تاریخچه عروسک روسی (خالق تیلدا)

2020/03/22 0 By parsbano

عروسک روسی ! کی فکرشو میکرد عروسکی ناقص بدون گوش و دهان و بینی به یکی از پرطرفدارترین عروسک های جهان تبدیل بشه !

عروسک روسی از کجا آمد ؟

این عروسک بامزه و خوشکل از خلاقیت یک خانوم نروژی به نام tone finnanger به اصطلاح فارسی تن فینانجر ساخته شده . اگر دوست داشته باشید کمی در مورد ایشون صحبت کنیم:

خانوم فینانجر  (ton finnanger) فعالیت خودشو در بیست و پنج سالگی شروع کرد .در رشته دانشگاهی گرافیک و نقاشی کلاسیک تحصیل کرده و برندی بانام تیلدارو بنیان گزاری میکنه .

 

برند تیلدا

 

برند تیلدا  انواع عروسک مانند عروسک حیوانات و عروسک های مختلف یا کار های هنری دیگه ای رو شکل میده که عروسک روسی یکی از عروسک های اون هست . اما  قاطعانه باید بگیم که محبوب ترین محصول برند تیلدا هم هست. (تیلدا را میتوان سبگ نگرش و یک سبک زندگی از این خانوم نروژی دانست)

نکته : بعضی از افراد بینی هم برای این عروسک میزارن

سایز و اندازه عروسک روسی

به صورت استاندارد اندازه عروسک روسی به صورت زیر :

  • ۳۰-۳۵ سانتی متر
  • ۲۰-۲۵ سانتی متر
  • کوچک که معمولا برای جا سوئیچی ها استفاده میشود

 

طرفداران عروسک روسی

همیشه در میان طرفداران کار های هنری دو دسته وجود دارن افرادی که از اون کار هنری استفاده میکنن و میخوان اون رو داشته باشن و کسایی که میخوان اون هنرو یاد بگیرن :

  1. اگه شما جزء افرادی هستید که میخواین یاد بگیرین و عروسک روسی درست کنین با ما همراه بشین آموزش کامل عروسک روسی رو بگیرین که همراه با یه عالمه الگوی عروسک روسی ما بهتون یاد میدیم چطور الگو بکشین و چطور عروسک درست کنین بعدش دیگه با الگو هایی که دارین میتونین یه عالمه عروسک مختلف درست کنین ( آموزش عروسک روسی همراه با فیلم ) بچه ها یادتون باشه اگه همراه ما شدید عکس عروسکایی که درست کردید رو حتما برامون ارسال کنید. در اینستاگرام عکس عروسکتون گزاشته میشه و هر ماه کلی جایزه داریم.
  2. افرادی که میخوان عروسک روسی داشته باشن. یه چیز جالب میدونید چیه :

این عروسک خوشکل توی هر سنی طرفدار داره ، هممون میدونیم که بچه ها عاشق عروسک هستن اما توی هر سنی این عروسک طرفدار داره و تبدیل به نماد یک لحظه از زندگیتون میشه مثل عکس ها که خاطره میسازن ، مثلا عکس یه فارق التحصیل رو یادمه که عروسک روسیشو ساخته بودن و هر وقت که اون عروسک دیده بشه قطعا شخص رو میبره به دوران تحصیل و اون روزی که مدرکشو میگرفت یا بهتر از اون ، امر مبارک ازدواج که عروسک عروس و داماد رو میسازن و هر وقت نگاه کنید بهش کلی شادی نصیبتون بشه .

 

اما بعضی از عروسکای روسی هم هستن که خیلی کوچیکن برای شما یه شخصیت جداس اون عروسک خودش یک شخصیته و همیشه همراه شماست مثل جا سوئیچی ها و وقتی به این عروسکا نگاه میکنیم انگار که در بدن پارچه ایشون جون دارن.

 

خب دوستان اینجا دیگه توضیحات در مورد عروسک روسی تموم میشه اگه میخواین یاد بگیرین همین الان شروع کنین  و اگر میخواین یدونه از این عروسکای خوشکل همراهتون باشه برید به صفحه سفارش تا یه عروسک خوشکل سفارشی براتون بسازیم (صفحه ثبت سفارش پارس بانو )


دوستان اگر به دنبال الگو هستید ما بیش از ۱۲۰ الگوی عروسک روسی ارائه میدهیم که کیفیت بالایی دارند و باز خورد خوبی هم داشتند .اگر دوست داشتید به صفحه الگوی عروسک روسی بروید و الگو ها را مشاهده کنید. اگر به دنبال آموزش ویدئویی با بازخورد بالا هستید به صفحه آموزش عروسک روسی مراجعه کنید.

یادتون نره اینستاگرام عروسک روسی رو دنبال کنید.

@_arosak_rosi

راستی فکر میکنید چه چیزی رو راجب این عروسک جا انداختیم ؟

چرا این عروسکا دهان و گوش ندارن !

حتما توی بخش نظرات ، دیدگاه خودتون رو برامون ارسال کنین